söndag 15 oktober 2017

På bloggen i veckan

Helt hopplöst mycket att göra. Jag försöker läsa lite, men sen ska det skrivas recensioner också.

Det tog en bra stund att få dörr och lås på plats men fint blev det.
Måndag: Veckoplanering Mias bokhörna + Tematrio. Lyrans Noblesser

Tisdag:  Nyfiken på Mias bokhörna och Johannas topplista 

Onsdag: Recensioner förhoppningsvis

Torsdag: Hett i hyllan Bokföring enligt Monika och Helgfrågan Mias Bokhörna

Fredag:   Recensioner

Lördag:   Recensioner

Söndag: En smakebit på søndag Norska bokbloggen Flukten fra virkligheten + På bloggen i veckan Mias bokhörna
Jag hoppas hinna lite recensioner.

4 kommentarer :

  1. Vilken ambitiös veckoplanering! Själv är jag glad om jag orkar få ihop två inlägg i veckan just nu ...

    SvaraRadera
  2. Oj, vad ambitiöst. Jag är glad om jag kan lägga ut något inlägg i veckan. Det är svårt att skriva recensioner via mobilen och jag har inte så mycket ensamtid framför datorn längre.

    Om du vill ha mer att göra får du gärna vara med i mitt tema också: färgglatt, som ligger ute på bloggen. :)

    SvaraRadera