onsdag 4 oktober 2017

Bokmässan 2017 inköpen

Lilla Berlin 3 för 100 kronor, hur kan jag motstå.
Denna man hade nog bokmässan värsta svada, det gick inte få stopp på honom. Jag köpte boken och fick den signerad.
Pakten och Vegetarianen köpte jag, men annars passade jag mig för att köpa massa pocketböcker.
Anna-Lisas val som jag redan hade (snurrig i huvudet) och ett rec.ex från Camilla.
Kul att få de signerade.
Två böcker a´50 kronor.

Anna Jakobsson Lund och hennes nya fantasy, den var riktigt tjock.

10 kommentarer :

  1. då har du något att göra nu när det regnar!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar till mitt recex av Camilla Davidsson dimper ner i brevlådan. :D

    SvaraRadera
  3. Jag älskar omslaget till "Equilibrium"! Hoppas att insidan matchar utsidan!

    SvaraRadera
  4. Det blev en hel del, skulle man kunna säga!

    SvaraRadera