torsdag 19 oktober 2017

Helgfrågan v. 42

Otroligt men sant, det är torsdag igen och det innebär fredag imorgon och HELG.
Tid för att stressa av lite kanske.
Men först en liten HELGFRÅGA;
Vad tycker du en bra recension ska innehålla?
Bonusfråga: Många unnar sig något extra när det är helg, antingen kan det vara lite vin, extra god mat eller ett bad, ja, ni förstår vad jag menar.
Vad brukar du unna dig när det är helg?
För egen del tycker jag ett glas vin till maten är väldigt gott.
Eftersöker vinnaren i förra Helgfrågan

21 kommentarer :

  1. Trevlig helg på dig! Hoppas du får ta det lite lugnt och komma ner i varv :)

    SvaraRadera
  2. Tänk vad veckorna går. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att mina vinglas är mindre än ditt ......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt att bli på pickalurven med de glasen.

      Radera
  4. önskar dig en fin avslappnande helg!

    SvaraRadera
  5. Men vad roligt att jag vann, hurra! Men smidigt av mig att missa. Jag har mejlat nu i alla fall. ��

    SvaraRadera
  6. Ta hand om dig själv! Ett glas vin funkar. Eller en öl ;-)

    SvaraRadera
  7. Vin och god mat är aldrig fel. Eller en god whisky efter fungerar med :). Trevlig helg.

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig bild på gnagaren :D

    SvaraRadera
  9. Ja, ett glas vin är alltid gott till helgen. Trevlig lördag.

    SvaraRadera
  10. Mitt inlägg la jag upp igår men glömde länka men här kommer länken nu

    https://mittbokintresse.blogspot.se/2017/10/helgfragan-vecka-42.html

    SvaraRadera