fredag 2 juni 2023

Fem en fredag v. 22: Accessoarer

Då var det fem en fredag, kolla in elsamatilda för mer info.

1.Vilka kläder skulle du kunna gå i en hel helg?

Jag älskar att gå i mjukiskläder, måste dock införskaffa nya.

2.Förutom solkräm, hur skyddar du dig mot solen?

Jag gillar inte att ligga och solbada blir så fruktansvärt rastlöst, sen bränner jag mig sällan.

3.Vad bär du med dig varje dag?

Mobilen och nycklar om jag inte jobbar.

4.Har du klocka på vänster eller höger arm?

Vänster såklart.

5.Vilken typ av accessoar bär du oftast?


Mitt halsband som absolut inte är märkvärdigt, men jag gillar det. Jag hade ett i guld med tre berlocker, men tappade bort det när jag skulle göra en MR-röntgen.

6 kommentarer :

  1. har liknande örhängen som i bilden, enklare, använder ibland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ska snart åka och MR-röntga hjärtat, har inte så mycket smycken

      Radera
  2. så synd på ditt halsband! nej, solande blir det inget av med nuförtiden. det var förr i ungdomen. nu sitter jag helst i skuggan och läser. men jag vill gärna ha sol

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man blir gladare till sinnet med sol

      Radera
  3. så trist att du har tappat ditt favoritsmycke, men tur att du har ett annat du trivs i. Jag har slarvat bort mitt bismarckhalsband för flera år sedan, det retar mig ännu idag! Jag glömde nog nämna att jag också bär med mig nycklar förstås, numera låser jag ytterdörren, något jag inte gjorde där jag bodde förut, grannarna där hade tvärkoll! Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror alla låser numera tyvärr, förr var de inte så.

      Radera