måndag 4 april 2016

Resultat Påsk-läsutmaningen

1.  C.R.M Nilsson               1815 sidor
2.  Maddes bokblogg          1263 sidor
3.  Mias bokhörna              1188 sidor
4.  Mitt bokintresse             1158 sidor
5.  Bokraden                        882 sidor
6.  Aldrig bara ord               812 sidor
7.  Cissi Grip Blogg            645 sidor
8.  Havsdjupens sal             620 sidor
9.  Johannas deckarhörna    608 sidor
10. Böcker och sånt            320 sidor
11. Nilmas bokhylla           586 sidor
12. Littermentärt                 557 sidor
13. Mest Lena godsaker     514 sidor
14. Elvira                            273 sidor
15. Ylva kort och gott         235 sidor
16. Bak bok mat                 192 sidor
17. Fantastiska berättelser  100 sidor
HAR JAG MISSAT NÅGON, SÅ FÅR NI HOJTA TILL DIREKT!!!
Vad kan man 1,2 och 3:an vinna? Jo, en av dessa fina böcker från HarperCollins Nordic
Experimentet av Catrine Tollström Denna har C.R.M Nilsson valt.
Good girl av Mary Kubica
Ensamfjäril av Gabriella Ullberg Westin 
Eftersom böckerna kommit till mig är det jag som får stå för portot och förpackning.
Jag brukar köpa postens brevpåsar, denna ligger på cirka 50 kronor, men ska jag skicka utanför Sverige så får jag lägga till det dubbla. Så därför skickar jag inte utanför Sverige.
Men eftersom jag kom på detta i efterhand med att be något förlag kunde sponsra med böcker,sent tänkt jag vet, så om någon bor utanför Sverige blir det ett presentkort på summan som det kostar mig att skicka till de i Sverige. 50 kronor alltså.
Jag hoppas detta är okey.
Hur går det nu till, jo, nummer 1, väljer av det tre böckerna först. Mejla mig eggetbok@gmail.com 
Efter det väljer nummer 2 och 3.an får ta det som blir kvar. 
Tack till HarperCollins Nordic för böckerna.

7 kommentarer :

  1. Grattis till vinnarna. 7e plats är ju inte så tokigt ändå!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Vad kul :) Grattis till de andra vinnarna!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna :) Kul att få se hur det gick för en :) Och min läsning fortsätter att rulla på än så länge :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna och jättekul att man kunde vinna böcker också! :-D Bra kämpat, alla!

    SvaraRadera
  5. Grattis till er som vann. Jag är nöjd att ens kommit med på listan :)

    SvaraRadera