lördag 16 april 2016

Vad ska jag fylla lördagen med?

Jag har massa att göra men får ta det lite lugnt är ännu inte 100 % pigg efter min förkylning.
Så det lär bli en del läsning, började på en ny bok igår.
Jösses den var så himla otäck att jag knappt kunde sova inatt. Men så bra, den tror jag att jag kommer läsa klart i helgen.
Dessa två håller jag på med också, Glastronen är riktigt bra men Good Girl, jo, visst är den bra men.., nej, jag ska inte skriva om den än.
Jag kommer nog spendera lite tid vid datorn också. Kanske se Chicago fire eller Grimm.

6 kommentarer :

  1. Vi har ettårskalas, jag ska se nya avsnittet på Orphan black på netflix, jag ska skriva någon bokrecension och läsa lite och så klart spela lite Lego Jurrasic world :) Fullt upp med roliga saker med andra ord :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter toppen, jag skulle behöva ut i trädgården en vända men tror inte jag orkar det än.

      Radera
  2. Ser fram emot recensioner av dessa böcker :) Hoppas du bara känner dig friskare o friskare :)

    SvaraRadera
  3. Får nog skippa att läsa den översta boken. Gillar inte när böcker är för skrämmande.

    SvaraRadera