söndag 3 april 2016

Summering Mars

12. Henrik Tamm - Ninja Timmy och de stulna skratten Betyg 4 
13, Caleb Krisp - Vem som helst utom Ivy Betyg 5
14. Viveca Sten - I sanningens namn Betyg 4
15. Sara Bergmark och Mats Strandberg mf.l - Berättelser från Engelfors Betyg 3
16. Nora Roberts - Lögnaren Betyg 3
17. Arkan Asaad - Stjärnlösa nätter Betyg 3+
18. Mats Ahlstedt - När inget annat återstår Betyg 5
19. Håkan Fleischer och Helena Kvarnsell - Digitalisering Betyg 2+
20. Nicole Löv - Ett liv i spillror Betyg 2
21. Erik H Sonstelie och Siri Marie Seim Sonstelie - Jag lever pappa Betyg 5
22. Anna Jansson - Rädslans fångar Betyg 3
23. Emma Donoghue - Room Betyg 5+                                 Totalt 12 böcker

TEMALÄSNING - KVINNLIGA FÖRFATTARE

Viveca Sten - I sanningens namn


SPÄNNINGSUTMANING

Mats Ahlstedt - När inget annat återstår


HYLLVÄRMARE (MINST 1)

Room fast min hyllvärmare heter Inlåsta

SERIER (MINST 1)

0
LJUDBÖCKER

4

MÅNADENS BÄSTA:


Room både spännande och gripande.

MÅNADENS BESVIKELSE:


Nicole Löv - Ett liv i spillror första boken i serien var helt bra men tyvärr kändes denna bara som en lång transportsträcka.

MÅNADENS HAR VARIT:


Jag är nöjd och påsk-läsutmaningen gjorde att jag fick lite fart.

12 kommentarer :

  1. Härlig läsmånad. :) Jag kanske sk avläsa Room... är dock lite nervös att den är i mörkaste laget för mig ^^;

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja tänk att det blev så många, lite chockad faktiskt

      Radera
  3. Häääärligt jobbat!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  4. Du ser ut att ha haft en riktig härlig läsmånad :)

    SvaraRadera
  5. Jag måste nog kolla upp den där Room ändå :)

    SvaraRadera
  6. Vilken bra läsmånad du fick till :)

    SvaraRadera