söndag 10 april 2016

Spa weekend

Simba gjorde stora ögon när jag skulle åka iväg, min matte åka ifrån mig.
Jag packade i en bag, vilket var jättedumt för det var en bit ifrån parkeringen till hotellet. Tungt, tungt.
Incheckning var vid tvåtiden så innan dess gick vi på stan och lunchade.
Våra rum var riktigt fina, det enda var att jag inte var så förtjust i glasdörrar till toaletten.
Spa bassängen med olika strålar för rygg, mage m.m.
Man kunde vila lite och eller ta en fruktpaus med lite te på ingefära och citron.
Anledningen till resan var denna snygga tjej fyllt 60 år.
Min förrätt Carpaccio, och den var riktigt god.
Torskrygg med sidfläsk och pepparotsmos, detta var en riktigt fin smakkombination, mums.
Ja det var någon efterrätt med granatäpple också men den glömde jag fota.
En helt underbar helg förutom att min förkylning bara blev värre, så sova på natten var inte lätt.
Så någon promenad vid havet blev det inte utan hemgång istället.

2 kommentarer :

  1. Ser ut att ha varit mysigt men synd med förkylning. Det är så typiskt. jag har också blivit förkyld många gånger just inför resor och det är så irriterande. :(

    Simba är så söt btw! :)

    SvaraRadera