torsdag 7 april 2016

Så typiskt

Så himla typiskt att man aldrig ska vara på topp. Jag har ont i halsen och lite feber och är tröttare än vanligt. Typ så man vill gå och lägga sig nästan så fort man kommer hem, men nej det går ju inte.
Ettusen saker som ska fixas. För till helgen ska vi åka på SPA.
Det ska bli så himla mysigt, jag får väl bada bastu en del och doppa mig i ..
istunnan, då löper nog bacillerna amok.
Kanske tar jag en tur till gymmet om jag är någorlunda pigg.
Tack och lov finns det sängar man kan sova i också.
Denna bok har jag med mig ifall det blir tid för läsning.
Jag kom trea i påsk-läsutmaningen och då blev denna bok min.
Idag har jag jagat portopåsar att lägga de andra vinnarnas böcker i på tredje stället hittade jag äntligen.
Ska se om jag hinner skriva adresser imorgon

9 kommentarer :