fredag 5 april 2013

Bokbloggsjerka 5-8 april

Fredag och bokbloggsjerka. Veckans fråga är Hur ser den ultimata lässtunden ut för dig?
Annika själv bäddar ner sig i soffan med internetradion på och hoppas på att inte bli störd.
Jag sitter för det mesta i min fåtölj med fötterna på den lilla pallen, däremot blir jag nästan alltid störd.
Jag har tre "gamla" tonåringar i huset och eviga frågor, när blir det mat, kan du köra mig m.m
Min högsta önskan är att hyra ett hus vid havet, ganska öde och bara läsa.

13 kommentarer :

  1. Ja! I den stugan hade jag trivts :)

    SvaraRadera
  2. Stugan verkar perfekt, men jag gillar din fåtölj.

    SvaraRadera
  3. Det var en fin stuga! Lite ostörd får man ju vara på sommarstugan, men inte som på bilden!

    SvaraRadera
  4. Gillar nog mest fåtöljen och stugan när det är lugnt väder :-)

    SvaraRadera
  5. Den fåtöljen i den stugan!

    SvaraRadera
  6. Ja, har man tonåringar hemma så blir man som sagt störd emellanåt, det känner jag igen, haha, men din läsfåtölj ser jättemysig ut coh stugan är ju som gjord för en semestervecka med bad och mycket läsning! ;)

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig fåtölj! :) Det är ju alltid någon som ska störa en när en läser, men tji får de flesta när de försöker prata med mig då. Jag hör nämligen inte alls vad de säger.

    SvaraRadera
  8. En lässemester är alla bokmalar värda! :)

    SvaraRadera
  9. Ja i den stugan skulle jag gärna tillbringa tid tillsammans med en bra bok.

    SvaraRadera
  10. dessa barn som inte förstår sig på hur viktigt det är att få läsro :) Tur man älskar dem ändå ;)

    SvaraRadera
  11. Härlig läshörna, men visst underlättar det om man är ensam...

    SvaraRadera
  12. Läsa vid havet är verkligen min favorit! Jag har förmånen att kunna spendera semestern vid en liten stad vi havet. Finns inget mysigare än att ligga på en klippa och läsa böcker. Idag snöar det hos mig.. Den där klippan känns avlägsen..

    SvaraRadera
  13. Min pojkvän har en ganska öde sommarstuga vid havet, perfekt läsställe faktiskt! :)

    SvaraRadera