onsdag 24 april 2013

Vinst och padda

Idag kom min fina bokvinst, tusen tack Västermanländskan. Jag har läst Ramona Franssons tidigare deckare så det var extra roligt.
En sådan här satt inte heller fel, jag har visserligen en läsplatta men jag ska lära mig skolgrejor på den. Jo visst la jag in en bok också, däremot får jag inte in Adobe digital editions, så dessa filer får jag inte ner.
Något förslag på vad jag ska ta hem, har Tradebite, Bluefire och iBooks.
Ni får gärna komma med andra bra app förslag.
Ha en bra onsdag.

3 kommentarer :

  1. Börjar också bli sugen på en "padda" men tror att jag skulle göra allt annat än att läsa på den :P

    SvaraRadera
  2. Jag använder Bluefire reader för att kunna läsa lånade böcker. Jag tror faktiskt inte att man kan använda någon annan app för att läsa låneböcker. Alla andra böcker läser jag i iBooks, för då synkas det automatiskt mellan paddan och telefonen, så jag behöver aldrig komma ihåg vilken sida jag var på och vilken enhet jag läste från senast.

    SvaraRadera