tisdag 2 april 2013

Vad ska slängas? Vad ska sparas?

Idag hade jag första rensningen inför bokhylleköpet, men dessa får stanna tills vidare. En del har jag inte ens läst. Ja ni vet hur det är.
Här rök lite böcker i slängkassen, gamla böcker som varit mor och fars.
Jag hittade min George Orwell som jag läste i gymnasiet, men jag kommer ihåg den fortfarande. Verkligen en bok som stannar i minnet.
Jag sparade dessa böcker som ett minne från mor och far.

Denna bok hittade jag också, kanske man skulle läsa, eller?
(snygga sockar jag har va?)
Fortsättning följer.....

4 kommentarer :

  1. Det är inte illa att bara hitta en bok som Under kupolen... Den är fantastiskt bra.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Sitter själv och förbereder mig inför en välbehövlig rensning. Mycket av det som står i mina hyllor är dock oläst så jag behöver ev. kanske även införa något slags köpstopp:S

    SvaraRadera
  3. Men Monika över 1000 sidor, det tar en stund.
    Ja Marie jag har Köpstopp nu, måste läsa det jag har
    Mia

    SvaraRadera
  4. Va? Inte slänger du väl böckerna?:O

    SvaraRadera