torsdag 25 februari 2016

Bokrea paket och vinstbok.

I onsdags som var bokreastart åkte jag till lokala bokhandeln och kollade, kom ut tomhänt. Så åkte jag till Ica Kvantum de hade inte ens bokrea som de brukar. Tack och lov kom mitt bokpaket från Bokus idag.
Underbar storlek.

Simba tyckte dock jag var tråkig som ville kolla på mina böcker, han var kelsjuk.
Han fastnade lite för boken Tropiska fiskar.
11 böcker från Bokus, några vill jag slänga mig över direkt, men andra står före i kön.
En enda tår har jag varit sugen på att läsa ett tag. Kanske blir det en beställning från AdLibris om ekonomin tillåter.
Vinsten från Maddes bokblogg dök ner i brevlådan denna vecka, tack så mycket.

10 kommentarer :

  1. jag fick också paket, inte lika stort... Plommonträdet har jag läst.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår kattens fascination av Tropiska fiskar :)

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt paket! Plommonträdet, Jag är Pilgrimen och De utvalda har jag läst.

    SvaraRadera
  4. Jag är pilgrimen är så bra! :)

    SvaraRadera
  5. Många fina böcker! Och vilka tegelstenar! Det är valuta för pengarna ;)

    SvaraRadera
  6. Det var inget dåligt paket! Tessa Grattons böcker har jag läst och gillat. Hoppas du kommer gilla dem också :)

    SvaraRadera
  7. Det gäller att välja de tjockaste böckerna så man går riktig valuta för pengarna :)

    SvaraRadera
  8. "En enda tår" kan jag rekommendera!

    SvaraRadera
  9. Härlig hög :) Jag klickade hem hela De utvalda serien, ser fram emot att läsa den.

    SvaraRadera