måndag 8 februari 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 6

Barnboksbloggen har varje vecka en Bokbloggsfråga, denna vecka lyder den så här;


Snart är det alla hjärtans dag. Kommer du att uppmärksamma denna dag på något sätt relaterat till böcker? Kommer du exempelvis att ge bort en bok till någon du håller kär, skriva något särskilt temainlägg på din blogg, fokusera mer än vanligt på böcker som handlar om kärlek och relationer eller något helt annat? 

Nej, det har jag inte tänkt, kärleksromaner är inte min grej liksom.
Däremot köper jag gärna Alla hjärtans dag presenter och vi gör pyssel på fritids med temat.

4 kommentarer :

  1. Åh vad kul det lät med pyssel! Jag brukar inte uppmärksamma Alla hjärtans dag på något speciellt sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gör det med barnen, det ska bli fina askar med hjärtan på.

      Radera
  2. Jag gillar inte alls det kommersiella inslaget i traditionen och det att det ska räcka att tycka om varandra en dag varje år :)

    SvaraRadera