lördag 20 februari 2016

Svårt att blogga och dålig syn

Alltså mina kissar, de är ju supergulliga MEN måste de ligga på på datorn hela tiden.
Jag försöker idag nämligen besvara gårdagens Bokbloggsjerka, men Simba är lite i vägen om jag säger så.
Även igår när  spelade vi spel var han i vägen, men till slut blev det spel.
I fredags skulle jag via Instagram skicka iväg en Trevlig helg till våra föräldrar, tyckte jag hittade en kul bild på ett djur. Precis innan jag skulle skicka iväg det upptäckte jag att det kanske inte var det bästa djurkort jag kunde hitta.
Vad ska jag göra resten av kvällen?
Jo, försöka blogga om böcker jag läst.
Fast mest sugen är jag på att läsa, eftersom jag jagat dammråttor hela dagen.
Och tyvärr försvann inte alla så jag får jag vidare imorgon.

6 kommentarer :

  1. De där dammråttorna springer runt här med ... Får ge de en match imorgon! Men kanske läser jag istället. :)

    SvaraRadera
  2. Haha rolig djurbild och dina dammråttor verkar allt bra söta, du kanske får börja sälja ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilket bra tips, jag skulle tjäna massor.

      Radera