måndag 1 februari 2016

Summering Januari

6. Agatha Christie - Fem små grisar 

SUMMA 6 st.

TEMALÄSNING

Tilde de Paula Eby - Tiden läker inga sår

SPÄNNINGSUTMANING

Agatha Christie - 4.50 från Paddington

HYLLVÄRMARE (MINST 1)

0

SERIER (MINST 1)


0

MÅNADENS BÄSTA BOK:

Mariette Lindstein - Sekten på Dimön

MÅNADENS BESVIKELSE:


Nej jag har nog inte varit besviken på någon bok

MÅNADENS HAR VARIT:


Det har tyvärr varit lite mycket annat som gjort att jag inte hunnit läsa så mycket jag tänkt.

6 kommentarer :

  1. Sekten på Dimön ja, den får jag nog se till att skaffa mig :)

    SvaraRadera
  2. Man hinner inte göra allt och läsningen kan inte alltid prioriteras :)

    SvaraRadera
  3. Fast du har ju hunnit med en hel del :) Och så mysigt att läsa flera Agatha Christie!

    SvaraRadera