tisdag 8 januari 2019

2019 böcker, blogg och utmaningar.

Böcker

*Läsa klart rec.ex
*Mål 100 böcker 2019

Blogg

*Blogga oftare
*Recensera alla böcker (har ett antal obloggade)

Utmaningar

*Inga speciella mer än avsluta vissa serie.

Inlägg på bloggen

Måndag

Veckoplan

Tisdag

Veckans topplista

Onsdag


Torsdag

Hett i hyllan

Helgfrågan

Fredag


Lördag

Nytt i hyllan

Söndag

En smakebit

Månatliga inlägg

Månadens bästa bok

Läsplanering för månaden

Så ser jag framemot massa nya böcker 2019

2 kommentarer :

  1. Lycka till! Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga om böckerna jag läser men jag har inte orken att skriva inlägg långt efter att en bok är utläst så jag måste nog göra det mer på en gång. Och det får nog inte bli för många böcker utlästa samtidigt heller för då tappar jag också lusten/orken. Men blogga oftare vill jag göra i år och då tycker jag att alla återkommande grejer är jättebra. Då finns något att skriva även om läslusten inte är på topp. Jag vågar inte sätta en siffra på hur många böcker jag vill läsa för det kan verkligen variera från år till år och givetvis spelar det väl en vilken typ av böcker jag läser också.

    SvaraRadera