lördag 5 januari 2019

Jul 2018

Jag var tvungen att gå upp relativt tidigt, trots att det blev sent kvällen innan, men klockan 8.00 skulle gröten i Croc poten.
För klockan 12.00 serverades det gröt med skinksmörgås, då kom min ena dotter med fästman.
Sedan spelade vi lite spel, tror detta hette Grifters. Och efter Kalle Anka och Julbuffé som jag tyvärr inte tog ett enda kort på, var det dags för Julklappar.
Simba var genast framme vi klapparna. 
Detta fick jag av min jobbkollega.
Kofta, ljus och ljuslyktor av min dotter och hennes fästman.
Så fick jag spel av min son. expansion till Carcassonne och ett kortspel.
Juldagen kom min andra dotter och hennes fästman, vi började med att äta av buffén med tillägg av vegetarisk produkter.
Så spelade vi spel, ja, vi älskar spel i denna familj. Jag kommer dock inte ihåg vad detta hette.
Av dem fick jag två spel som båda var jätteroliga.
Och en bok ,äntligen en bok. Som pesten, låter väldigt spännande.
Här ser ni min dotter och Emil när vi spelar Alias.

5 kommentarer :