torsdag 10 januari 2019

Helgfrågan v. 2

Jag har tänkt mycket på val av böcker, framförallt vilken genre man väljer. Förr läste jag bara deckare men numera blir det gärna feelgood böcker och en och annan fantasy. 


Valet av genre, tycker du den ändrar sig med åren och i så fall varför? 

Nu tänker jag inte på det självklara att man läser ungdomsböcker när man är ungdom liksom.

Bonusfråga: Har ni plockat bort julen än?

Nu har Bokbloggsjerkan börjat igen, så jag undrar om ni tycker jag ska flytta Helgfrågan till onsdag istället. Vad tycker ni?


26 kommentarer :

  1. Känns kanske inte riktigt som en helgfråga om den kommer på en onsdag 🤔

    SvaraRadera
    Svar
    1. torsdag idag, som det alltid har varit, toppen!

      Radera
    2. Tror att jag håller med föregående "talare"!

      Radera
  2. Torsdag är perfekt, fortsätt gärna med det tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Torsdag funkar bra tycker jag.

    SvaraRadera
  4. nej, behåll torsdagen! det blir bra. på onsdagen är helgen långt borta, känns det som

    SvaraRadera
  5. Tackar för tillfället att fundera på vad jag faktiskt läser för genre ;)
    Lägger ingen vikt vid vilken dag du gör detta då jag är ny!

    SvaraRadera
  6. Jag skulle i och för sig gärna se onsdagen, så det ger lite mer tid att förbereda ett inlägg, men torsdag är OK också.

    SvaraRadera
  7. Torsdag eller fredag tycker jag passar bäst för en helgfråga.

    SvaraRadera
  8. Torsdag passar fint! Eftersom man har många dagar på sig att besvara både helgfrågan och jerkan så kan man ju sprida inläggen som man vill ändå.

    SvaraRadera
  9. Håller med föregående talare, torsdag är bra! Enhar ju flera dagar på sig att besvara både helgfrågan och jerkan, och kan svara lite när en vill.

    SvaraRadera
  10. Torsdag är en bra dag även om jag oftast gör den på fredagar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan göra den på söndag med om man vill.

      Radera