torsdag 25 maj 2023

Helgfrågan v.21

Då var det torsdag igen och dagen har jag tänkt ägna mig åt lite sömnad. Ska se om jag kan göra mönster till ett par shorts till mina barnbarn.
På söndag är det mors dag och en given fråga;

Har du något bra boktips?
Min mor Dagny är tyvärr inte kvar i livet men hon gillade att lyssna på ljudböcker, gärna Danielle Steel.
Vi brukar inte fira mors dag men jag skulle uppskatta en god frukost och givetvis en bra bok.
Varför inte en deckare? Dessa skulle i alla fall jag vilja ha.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 kommentarer :

  1. Min mamma hette också Dagny, även hon är död i dag, även hon älskade böcker! Hon fick alltid en till Mors dag (och jul och födelsedag och lite emellanåt också)

    SvaraRadera
  2. böcker köper jag nästan bara till barnbarn

    SvaraRadera