söndag 21 maj 2023

Hur gick det?

Ja, enligt min veckoplanering så har jag bara läst klart en bok, nämligen denna;
Men det stämmer inte riktigt det är dessa också;

.Nina Statheus - Natt på förskolan 
Lotta Hoffback-Kaljo - Visingsö – en Ö för de små 
Victoria Gradin - Gosedjuret Hajis 
Adam Kay - Det här kommer göra ont 
Så kom en bok som gick före alla andra i kön nämligen;
Jag ska hålla mig till deckare och feelgood för en del annat går trögt. Biografin jag läser är bra men den lockar mig inte lika mycket.

I fredags fyllde tvillingarna 30 år, hjälp vad tog tiden vägen?

Sonen är i Stockholm så honom får vi fira senare, men Hanna kom till mig i fredags. Hon fick Linssoppa med fetaostkräm till lunch och tacos till kvällen.

Jag köpte till och med nya tallrikar.

Så spelade vi Skip Boo.
Lilla gubben kom på besök. På kvällen dippade vi morötter och såg på film.

Idag var jag på fika hos dottern som beställt fina tårtor.

En liten Mimmi tårta. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar