tisdag 9 maj 2023

Tisdagstrion. Vecka 19: Bäst hittills under våren

Då var det tisdag och denna gången ska är temat bäst hittills under våren. Allt enligt Ugglan & Boken
Jag tyckte denna feelgood var både underhållande och mysig även om Jenny kunde verka lite mesig. Men vissa grejor var otippade ändå.
Så himla bra och så spännande och så oväntat, en underhållande bok. Här kan man snacka om twist and turns.
Kristina har skrivit en deckare utan ett enda mord och ändå är den så himla spännande och underhållande. Läs läs.

16 kommentarer :

  1. För allas bästa har jag läst men jag tyckte inte alls om den. Tack för tipsen om de andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland måste man vara i rätt humor för att läsa en bok.

      Radera
  2. En deckare utan ett enda mord tycker jag låter väldigt intressant!

    SvaraRadera
  3. den första boken kände jag inte till. men både Musso och Appelqvist känner jag igen. kul med deckare utan mord

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och att det är så spännande ändå

      Radera
  4. En deckare utan mord, det låter spännande.

    SvaraRadera
  5. En deckare utan mord? Hur är det möjligt? ;)

    SvaraRadera
  6. Appelqvists bok blir jag sugen på!

    SvaraRadera
  7. Inte läst någon i din trio, men blev nyfiken. Tack för tipsen.

    SvaraRadera
  8. Lyssnade till Appelqvist på bokmässan och har tänkt att jag borde läsa henne.

    SvaraRadera
  9. Det börjar nog bli dags för mig att prova på något av Appelqvist.

    SvaraRadera
  10. Intressant med deckare utan mord. Men visst kan böcker vara spännande ändå!

    SvaraRadera