torsdag 23 februari 2017

Hett i hyllan #5

Torsdag och dags för Hett i hyllan så här skriver Bokföring enligt Monika på sin blogg;
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Helt klart finns det en hel del att plocka i sin hyllor, bland annat hittade jag denna godbit. Jag har i alla fall hört mycket positivt om serien.
Del 1 i serien om Senor Pergrino (hur man får dit den där vågen ovanför e:et lyckades jag inte lista ut) 
Inköpt år 2012 och oläst.
Men det kan vi väl ändra på,,snart.

9 kommentarer :

  1. Den där har jag hört mycket gott om, men faktiskt inte köpt den. Än i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Del 2 och 3 var så billiga på Bokus att jag köpte dem, så snart har jag tre hyllvärmare, hihi.

      Radera
  2. En serie som jag funderat på att läsa nu ett tag.

    SvaraRadera
  3. Den tyckte jag ju väldigt mycket om :) Läs den!

    SvaraRadera
  4. Den har jag hört mycket bra om :)

    SvaraRadera