torsdag 9 februari 2017

Hett i hyllan #3

Så här skriver Monika i son blogg;
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Ja här finns en del bland annat denna bok inköpt på Second hand.
Någon som läst?

14 kommentarer :

  1. Den har jag läst och blev positivt överraskad :D Hade ioförsig inga förväntningar men tyckte den var riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Nej, den har jag inte läst och känner inte till.

    SvaraRadera
  3. Känner också igen den. Eftersom det är en thriller finns det goda chanser att jag kommer läsa den så småningom.

    SvaraRadera
  4. Den köpte jag på bokrean för tre år sedan :) Sedan upptäckte jag att det är andra delen i en serie så jag var tvungen att köpa första också. Jag har inte läst någon av dem än...

    SvaraRadera
  5. Har den boken på plattan. Den har blivit oläst sedan jag upptäckte att detta var en serie och det var inte första boken.

    SvaraRadera
  6. Den finns oläst i min bokhylla också.

    SvaraRadera