torsdag 16 februari 2017

Helgfrågan v. 7

Då var det torsdag och imorgon har jag semester. Då ska det nämligen firas födelsedag (jag fyller 25 IGEN). Min dotter och hennes fästman ska göra sushi till mig. Mums!
På lördag kommer äldsta dottern med fästman ner och då firar vi tillsammans (hon fyller den 24/2) med att åka ut och äta gott. Det blir en toppenhelg och i födelsedagspresent har jag önskat mig
presentkort på Bokus eller Adlibris så jag kan shoppa loss på rean.

Helgfrågan lyder;

Vilka är dina bästa bokreatips? (tips från Johannas deckarhörna)
Var handlar du helst dina reaböcker?

   39 Adlibris                   69 kr Adlibris            69 kr Bokus
Själv handlar jag hos nätbokhandlare ovan och våran bokhandel som heter Arvids.
Trevlig helg 

14 kommentarer :

  1. Någon lätt att läsa bok ska jag köpa på ica :) och hoppas hitta en traktorbok åt sonen eller med hästar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vår ICA butik har inte böcker längre, lite tråkigt.

      Radera
    2. Trist att de inte har böcker, jag brukar åka till Ica maxi grannstaden. Jag har bara läst Salla Simukkas första bok så beställde andra nu, gillade första boken och vill få veta hur det går.

      Radera
  2. Grattis på 25-årsdagen Mia och trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin och mysig helg!

    SvaraRadera
  4. Mina bästa bokreatips:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.se/2017/02/mina-basta-bokreatips-helgfragan.html

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen!! Det låter som en toppenhelg! Ser fram emot att se bilder på en av mina favoriträtter på IG på lördag :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen! Vilken perfekt present du önskat dig. Livet efter dig var riktigt bra.

    SvaraRadera