onsdag 15 februari 2017

Tisdagsutmaning - En utmaning om kärlek och hatkärlek

Så här skriver Kulturkollo ;
Just precis idag är det St Valentines alldeles egen dag, Alla hjärtans dagen, ja ni vet. Man kan tycka vad man vill om den dagen, att den är onödig, fånig, rolig, intressant eller alldeles, alldeles underbar. Här och nu tänker jag att vad vi än tycker om dagen så kan vi säkert enas i att kärlek är en rätt bra grej. Och att dess motsats också är ganska intressant i fiktiv form. Låt oss dela med oss av kärlek och hatkärlek! Frågorna jag vill ha ett svar på den här veckan är:


Vilken är din bästa kärleksskildring och vilken karaktär (från bok/tv/film) älskar du allra mest att hata?

En underbar kärleksfilm om än väldigt sorglig. Love Story 
Christopher Silfverbielke är en fullfjädrad psykopat och nu kommer en del till i serien.

4 kommentarer :

  1. tror att jag sett eller läst Love story. och jag läste den första boken om Christopher Lagerbielke. ämnar inte fortsätta bekantskapen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är inte så värst trevlig men ändå kan jag inte riktigt låta bli.

      Radera