söndag 19 februari 2017

Födelsedagsfirande i helgen

Det började i torsdags då sonen bjöd mig på pizza, givetvis började jag äta innan jag tog kort. Himla god pizza med serranoskinka på.
När jag tömde brevlådan hittade jag ett paket och fina teckningar. 
På eftermiddagen fikade vi, mumsiga Sylviarutor, och så fick jag present av yngsta barnen.
Presentkort från Adlibris, jippii.
Så ringde det på dörren och där stod äldsta dottern och hennes fästman, vilken överraskning ,de kom en dag tidigare.
Då fick jag mer paket, ett spel och likör (den är slut)
Harry Potter boken, den är så himla fin, underbara illustrationer.
På kvällen fick jag Sushi, det är yngsta dotterns fästman som är så duktig.
Räkchips till.
Så spelade vi brädspel.
Dagen efter hade vi bokat bord på Bambu en asiatisk restaurang. Där tog vi buffé.
Gissa om jag var mätt sedan, när vi kom hem tog vi det lugnt och kollade på Melodifestivalen innan vi började spela.
Ett nytt boardgames, mycket strategi.
Idag är jag så himla trött, men jag och Simba ska vila lite.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar