onsdag 15 februari 2017

Tematrio - Kärlek

Jag väntade på Tematrio i måndags och nu höll jag på att glömma bort det. Men denna vecka handlar det om kärlek. Nu blir det lite upprepning (bok 1) från i måndags för jag läser inte så mycket kärleksromaner längre.

Berätta om texter som flödar över av kärlek! 
Jättemycket kärlek, har ni inte läst boken gör det så himla bra.
När jag var yngre läste jag mycket Cartland, man kanske ska testa igen.
Jag har bara läst en bok av Simona men den gillade jag jättemycket. Så Simona måste jag läsa igen.

9 kommentarer :

  1. Det låter som böcker som svämmar över av kärlek ;)

    SvaraRadera
  2. När jag var i tonåren, och ännu inte utvecklat min allergi mot romantik, läste jag massa Barbara Cartland! Hon hade något visst.

    Jojo Moyes bok ska jag läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men man kanske suktade mer efter romantik då. Man trodde fortfarande någon snygg man skulle hämta en på en vit häst.

      Radera
  3. Inte läst någon av dessa, men är ju så himla dålig på att läsa relations- och kärleksromaner. Har väl väl egentligen ingen ambition att börja göra det heller. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är också dålig på detta men Livet efter dig är super.

      Radera
  4. Livet efter dig har jag läst.

    SvaraRadera
  5. har faktiskt läst Livet efter dig. minns att jag tyckte om själva vårddelen

    SvaraRadera