torsdag 2 februari 2017

Hett i hyllan #2

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Så skriver Bokföring enligt Monika på sin blogg.
Monika har så rätt så, jag tror jag skulle kunna fortsätta en 80-90 inlägg med sådana böcker.
Denna bok köpte jag på Bokmässan av författaren själv, en väldigt trevlig och glad kvinna, dessutom fick man en chokladkaka med på köpet. Hon är även grundaren till Gefle Chocolaterie i Gävle. 
Det har kommit en del 2 och del 1 har fått nytt omslag.

12 kommentarer :

  1. Svar
    1. Hon var i ropet när första boken kom ut, sedan har det varit tyst

      Radera
  2. Aldrig hört talas om ... men även om boken inte blivit läst har du väl i alla fall ätit upp chokladen? Och ja, jag skulle nog kunna skriva uppåt hundratalet "hett i hyllan" också. Ändå vände jag lite på begreppet denna gång.

    SvaraRadera
  3. Choklad lockar ju alltid ;) Jag har ju haft ett sådant här inlägg i 77 veckor nu och jag är fortfarande på 2013...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, 77 inlägg och jag är på mitt andra. Vi får nog köra ett tag till.

      Radera
  4. Känner inte till författaren men äter gärna choklad.

    SvaraRadera
  5. De känner jag inte till. Men gratis choklad funkar ju i alla lägen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur? Det är inte fel med lite choklad.

      Radera