måndag 27 februari 2017

Nya böcker och bokrea

I år fick jag presentkort i födelsedagspresent istället för böcker, vilket gjorde att jag kunde "slösa" lite på rean. Men vi tar väl alla böcker som hittat vägen till mina överfulla bokhyllor.
Två underbart vackra recensionsexemplar från Lind&Co/Känguru.
Min vinst från Adlibris, en underbart vacker bok med lite udda recept.
Ett fint recensionsexemplar från Lind&Co/Känguru.
Min födelsepresent från Emil och Pauline. (tidigare inlägg jag skrev om det)
Willys bokrea, bara tio kronor.
Cdon där jag hade en rabatt på 100 kronor. Så 133 kronor för 3 böcker.
Bokus, inbundna böcker för 25 kronor kan man motstå det, inte jag.
Falköping akademibokhandel.  Dottern kom ut med ett gäng historieböcker.
Ica Maxi i Falköping, där finns verkligen fynd att göra. Barfotadrottningen för 39 kronor.
Min beställning från Adlibris för presentkortet. Jag har t.o.m hundra kronor kvar och en bok som inte kommit.

12 kommentarer :

  1. Presentkort är bäst! Då kan man välja precis det man vill ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och nu fick jag de böcker jag ville ha mycket billigare.

      Radera
  2. vad mycket man får för pengarna när man köper reaböcker för presentkort :)

    SvaraRadera
  3. Wow, det var många härliga och fina böcker.

    SvaraRadera
  4. Du har shoppat ordentligt på rean! Så kul :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en present så det blev en del.

      Radera
  5. Det var mycket bra böcker du hittat!

    SvaraRadera