tisdag 7 februari 2017

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 6

Igår var jag för trött för att svara på frågan så jag gör det idag istället. Barnboksbloggen fråga lyder; 

Har du funderat på vilken målgrupp din bokblogg har? Skriver du för andra vuxna, för barn och ungdomar, för föräldrar, lärare, bibliotekarier… vilka vill du ska läsa din blogg? Gör du något speciellt för att just den målgruppen ska hitta din blogg och känna sig hemma där? 
SVAR:
Detta blir nog tråkigaste svaret någonsin, jag har aldrig funderat över målgruppen, eller hur de ska hitta min blogg. Jag har bloggen för att jag tycker det är roligt och för att få kontakt med andra bloggare. 

2 kommentarer :

  1. Samma svar som jag hade gett om jag hade svarat på frågan :)

    SvaraRadera
  2. Att få kontakt med likasinnade är ju alltid trevligt :)

    SvaraRadera