fredag 28 augusti 2015

Böcker och lite fredagspyssel. Vad ska ni hitta på?

Igår fick jag ett recensionsexemplar via mejl, tycker boken låter mycket intressant.
Så var brevbäraren och la ett paket i min lilla brevlåda, denna låter också oerhört intressant, men ska försöka ta böckerna i tur och ordning. Fast ibland vill man bara kasta sig över en bok.
Jag var så sugen på att klicka hem denna..
men den kommer snart på Storytel, fast jag är så sugen...
Däremot klickade jag hem denna som e-bok, var bara 39 kronor, så när jag ändå var igång tänkte jag klicka hem Cinder. 
Men så tänkte jag efter lite, för en gångs skull, varför inte gå in på biblioteket och kolla.
Ja, men alla finns att låna som e-bok, så när alla recensionsexemplar är avbetade kan jag låna dem.
Så fick jag bokcirkelboken idag, men då valde jag att lyssna på den istället för idag kände jag att något lättsamt var passande.
Idag blir det givetvis läsning och sedan ska jag laga lite Tapas.
Ja så blir det nog lite mer läsning, kanske lite tv.

14 kommentarer :

  1. Jag hämtade bokpaket igår och det är ju alltid lika roligt. Blir läsning, en vända på stan och kanske en ommöblering i helgen. Tror det blir en bra helg och önskar dig detsamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack blogghemmen det får vi hoppas det blir

      Radera
  2. Själarnas bok fick jag också idag :) Men jag tjurar lite för var har de gjort av Lewispjäserna som jag blev lovad? Du vet hur det är... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet men jag fick Lewispjäserna, däremot blev jag lovad två från Forum men det har inget kommit och recensionsdag 9/9 men jag sitter inte i sjön.

      Radera
  3. James Oswalds bok damp ner även i min brevlåda. Läste hans förra bok Flickoffret och den tyckte jag var ruggigt spännande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu blivit det till att läsa som F*N om man ska hinna allt

      Radera
  4. Många böcker blir det........;)

    SvaraRadera
  5. Du har ordentligt med läsning framför dig!

    SvaraRadera
  6. Härlig fredag där:-) Cinder rekommenderas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har läst om den på många bloggar.

      Radera
  7. Så snopet när jag kom till posten igår på Hemköp och jag hade missat med 5 minuter att de stänger den tidigare på helgerna. Men idag fick jag hämta ut två bokpaket och den ena var James Oswalds, ser verkligen fram emot att läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är väl typiskt, jag får mina i brevlådan för det mesta.

      Radera