tisdag 18 augusti 2015

Bokpost efter bokpost

Så kom det en liten bok idag med, det är fantastiskt kul och vem vet kanske det dyker upp någon mer senare i veckan. Fick mejl om att jag skulle få Birgitta Bergins nya bok, Super :)
Läsningen då, hur går det?
Jo, det går faktiskt riktigt bra, eftersom jag är halvtidssjukskriven blir det en hel del läst.
Så har jag stora problem med sömnen (biverkning av kortisonet) så det blir även en hel del läst på natten.
Men sova tre timmar per natt i längden, ja hur länge går det och jobba samtidigt? :(
Nog om det, har gnällt av mig lite.
Faktum är att jag väntar på mer bokpost bland annat denna, någon som fått?
Sedan undrar jag hur det är med Modernista, ingen av dessa har dykt upp i min brevlåda
Nu har jag böcker så det räcker ändå, men konstigt när man blivit lovad.

17 kommentarer :

  1. Jag har inte heller fått något från Modernista, inte ens ett svar på mitt mejl. Undrade också om det inga böcker skulle bli men om du inte heller har fått kanske det helt enkelt inte ha skickats ut några än. Får vänta och se, man vill ju inte tjata... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att Ung i ghettot kommer till mig också. Den verkar intressant.

    SvaraRadera
  3. Har inte heller hört något från Modernista fast jag skickat mail, men de kanske har fullt upp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tänker också att de kanske har varit på Gotland och Crime Time och har massor av nya böcker att jobba med. :) Bra att veta dock att vi är flera, då betyder det säkert att det kommer när de får tid ;)

      Radera
  4. Ung i ghettot väntar jag också på.

    SvaraRadera
  5. Men trevligt att det dyker upp böcker då, när du har tid att läsa. Men hoppas du får sova bättre snart.

    SvaraRadera
  6. Jag fick mejl från Modernista idag som hälsade att de skickar böckerna så snart de finns inne. Har önskat andra böcker iofs men tänker att det nog är samma för de böcker du önskat dig.

    SvaraRadera
  7. Jag fick svar från Modernista igår, åtminstone Själarnas bok är försenad.

    SvaraRadera
  8. Jag väntar också på en del från Modernista, hoppas verkligen att jag får dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick mejl att Lewispjäserna skickats ut

      Radera