lördag 1 augusti 2015

Här ligger jag

Jag ligger alltså på sjukhus, som ni säkert läst innan har jag varit oerhört drabbad i sommar.
Det började med en förkylning som blev lunginflammation, som dessvärre inte gick över med penicillinkur. Så i torsdags var det dags att åka till läkaren så här ligger jag nu.
Så nu är det antibiotika direkt i blodet, en hel del medicin mot min astma, både syregrimma och något man ska andas in.
Snyggt va? Nej ser gräslig ut.
Jag vet inte hur länge jag ska vara här men det var något med hjärtat som skulle kollas upp och lite annat. Otur på högsta nivå.
Men jag har Paddan.

30 kommentarer :

  1. Men fy vad trist!! Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Usch, vad tråkigt. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Usch och fy. Jag hade lunginflammation förrförra julen och det var hemskt. Hade glömt hur borta man blev. Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Jättejobbigt, hoppas de får ordentlig ordning på allt nu när du är inlagd. Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är en massa piller men man måste hämta andan med.

      Radera
  5. Hoppas verkligen att du kryar på dig snart. Kram på dig!!

    SvaraRadera
  6. Usch vad trist. Krya på dig.

    SvaraRadera
  7. Men fy vad trist! Hoppas verkligen att du blir frisk nu. Krya!

    SvaraRadera
  8. Stackare! Hoppas du mår bättre snart.

    SvaraRadera
  9. Krya på dig, hoppas verkligen dom kan bota ditt onda nu där på sjukhuset. ❤︎

    SvaraRadera