söndag 12 mars 2017

Ja, men måste man vara så elak

Robin Bengtsson vann igår med en catchig låt och en snyggt framförande.
Jag tyckte den var riktigt bra och att de dessutom var stiligt klädda är ett stort plus.
Men då ska givetvis någon twittra om att Dressman reklamen vann.
Så var det diskussioner om den internationella juryn skulle vara med för OM inte den varit med hade Nano vunnit.
Stackars Benjamin blir retad för han hade håriga armar. 
Tänk så mycket tid de läggar ner inför Melodifestivalen.
Jag lyssnar på en del böcker och innan jag börjar läsa, kollar jag kommentarerna, ibland blir jag rent chockad.
Kommentarer från en bok jag läser nu;

Så dåligt. Hoppas det inte är en serie och kommer fler böcker för då kastar författaren ord och pengar rakt i sjön. Lyd mitt råd. Du skrev en bok....och sedan aldrig mer...

Det tycker jag är rent elakt, men så tycker i alla fall inte jag.

4 kommentarer :

  1. Jag tror att vissa människor gjort det till sin livsuppgift att klaga på, och vara elak mot andra människor. Årets Mellovinnare Robin var väl värd vinsten. Riktigt bra låt. Lite extra stolt blir man så klart eftersom han kommer härifrån Borås-området.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker också den var riktigt bra, kan man inte bara säga grattis.

      Radera
  2. Ja varför ska folk vara så elaka och hela tiden sprida hat i sociala medier. Klimatet har blivit så mycket värre än när jag/ vi var unga.

    Och håller med dig och de som har komenterat här att rätt låt vann, jag hade missat att han var från Borås det är ju inte långt från där jag bor heller.

    SvaraRadera