torsdag 16 mars 2017

Hett i hyllan #8

Så var det torsdag redan och dags för lite hetta böcker. Så här skriver Bokföring enligt Monika på sin blogg;
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Denna hittade jag i bokhyllan, hon har skrivit en rad böcker, denna kom ut 2003.
 Deckarna Skuld (1998), Saknad (2000), Svek (2003) och Skam (2005) senast känd för Nyckeln till Hinsides (tillsammans med Albin Alvtegen), den har jag däremot läst.

8 kommentarer :

  1. Åh, men Mia, läs den. Den är jättebra! Precis som alla hennes böcker.

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag har läst en av hennes böcker men inte den här.

    SvaraRadera
  3. Hon skriver bra böcker så jag rekommenderar att du läser denna och hennes övriga.

    SvaraRadera
  4. Den där står någonstans i min hylla också :)

    SvaraRadera
  5. Svek har jag läst, liksom hennes andra S-böcker. Tyckte bra om alla.

    SvaraRadera