onsdag 1 mars 2017

Jag är på väg

När ni läser detta sitter jag i bilen på väg till Linköping för att gör muskelbiopsi.
För att döva nervositeten något, lyssnar jag på;
Fast inte under själva operationen, då hoppas jag att jag får ha min mp3 med musik.
Jag hoppas att jag klarar det men det är inte helt säkert för jag har sådan läkarskräck. Försöker intala mig att det är för att läkare ska kunna fastställa min diagnos och att jag får lindrig mot värken i musklerna.
De senaste dagarna har jag haft svårt att gå, för jag har haft sådan värk i låren.
Belöningen bli säkert en bok, men vilken?
Eller en liten reabeställning till.

16 kommentarer :

  1. Lycka till, håller tummarna för att allt ska gå bra.

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Hoppas att allt går bra :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till!! Hoppas det går jätte bra!! :)

    SvaraRadera
  4. Det kommer att bli jättebra ska du se!

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt gick bra. Jag började lyssna på Leona idag, den verkar riktigt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men den var inte som jag väntade mig.

      Radera
  6. Lycka till! Och som belöning - Flickan med gåvorna var min favoritbok förra året...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte bestämma mig så jag gjorde en enkät.

      Radera
  7. Jag hoppas att det gick bra för dig!

    SvaraRadera