söndag 12 mars 2017

En smakebit på søndag

Då var det söndag och efter helgens strapatser är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. En gammal tant som jag ska inte sitta uppe till mitt i natten, det kommer så surt efteråt.
Jag hoppas idag kunna surfa runt lite på bloggar och även skriva en och annan recension.
Jag lyssnar nu på denna ljudbok av Cecilia Lindblad, har nämligen bok 2 liggande här hemma.
Nu är jag inte överförtjust i Mats Eklund som uppläsare, men vill gärna läsa del 1 innan del 2.
Monika har jobbar som polis i Linköping men har nu flyttat tillbaka till sin hemort.
Ha en bra söndag. Mer smakebitar här.

21 kommentarer :

  1. Gillar referensen till Magnum! :) Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var precis den jag fastnade för också.

      Radera
  2. känner inte till författaren, men vet i alla fall vem Magnum är. alltid något. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  3. Har aldrig sett Magnum, så den beskrivningen går mig lite över huvudet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var för ganska länge sedan Helena.

      Radera
  4. Det var länge sen en hörde talas om Magnum, lite kul med referensen. Känner till boken men inte läst/lyssnat. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tyckte jag med, tänk att det är så många år sedan.Tom Selleck jobbar fortfarande.

      Radera
  5. De där gamla serierna är riktigt roliga! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk va många man minns från förr.

      Radera
  6. Den boken har jag flera gånger funderat på att läsa, men inte kommit mig för. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Tack för smakbiten. Liknelsen vid Magnum säger ju allt för någon i min ålder :-)

    SvaraRadera
  8. Magnum hadde jeg glemt :-) Jeg likte godt å se det på TV! Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
  9. Denna har jag faktiskt liggande också, får se när den blir läst :)

    SvaraRadera